Takaisinmaksaminen

Mitä jos haluan maksaa lainan kerralla takaisin?
Jos haluat maksaa koko lainasi kerralla, mieti ensin valmiiksi maksulle päivämäärä. Tarkka maksupäivämäärä tarvitaan koron laskemista varten. Kun maksupäivä on selvillä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka laskee sinulle oikean summan valmiiksi.

Voit myös tarkistaa maksettavan summan määrän maksupäivänä MySaldosta ja suorittaa maksun samalla.

Maksoin ennen laskun saapumista kuukausieräni, pitääkö minun maksaa nyt saamani lasku?
Edellinen laskutuskausi päättyy aina 14 vuorokautta ennen eräpäivää. Laskutuskauden päättymistä ennen tehdyt suoritukset lyhentävät avointa lainaa, mutta eivät kuittaa seuraavaksi erääntyvää erää. Jos suorituksesi kirjautuminen mietityttää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
En ole saanut laskua, mitä teen? Pitääkö lasku silti maksaa?
Kyllä, lasku pitää maksaa. Sinun tulee olla omatoimisesti yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 010 219 5500 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@limiitti.fi tai asiakaspalvelu@saldo.com, jos huomaat että lasku on kadonnut tai jäänyt saapumatta. Mikäli käytät Gmail-osoitetta, tarkista ensin kaikki sähköpostisi lokerot. Laskusi on saattanut päätyä esimerkiksi Roskaposti-lokeroon eikä Ensisijaisiin posteihisi.

Tiesithän, että MySaldosta voit aina tarkistaa laskusi maksutiedot sekä eräpäivän ja myös maksaa laskusi.

Olen maksanut MySaldossa, mutta suoritukseni ei näy tiedoissani?
MySaldon kautta tehdyt maksusuoritukset kirjautuvat pääasiassa aina heti lainallesi. Jos maksusi ei ole kirjautunut, ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka selvittää asian.
Minulla on maksuvaikeuksia, mitä voin tehdä?
Ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. Mietitään yhdessä, mitä asialle voidaan tehdä. Voit myös tarkistaa käytössäsi olevat Lisäpalvelut, joista saattaa olla apua tilapäisissä maksuvaikeuksissa. Lisäpalvelut näet MySaldosta.