Lainan hakeminen ja käyttö

Kuka voi saada lainaa?
Laina voidaan myöntää oikeustoimikelpoiselle henkilöille, joka on hoitanut raha-asiansa moitteettomasti ja jolla on vakituinen osoite Suomessa. Hakijalla ei saa olla luottohäiriömerkintää. Lopullisen lainapäätöksen saa täyttämällä lainahakemuksen.
Miten lainaa haetaan?
Hae lainaa täyttämällä lainahakemus verkkosivuillamme. Aloita etusivulta valitsemalla haluamasi ensinoston määrä ja siirry täyttämään lainahakemus. Laina maksetaan tilillesi heti kello 7 – 23 välisenä aikana. Seuraavat nostot voit tehdä milloin vain kellonajasta riippumatta.

Jos sinulla on jo sopimus, voit nostaa rahaa joko verkkopalvelussamme kirjautumalla MySaldoon tai lähettämällä viestin SALDO SUMMA 16520 (esim. SALDO 200 ).

Miksi minulle ei myönnetty lainaa?
Yleisimmät syyt kielteiseen päätökseen ovat:
  • Virheellinen hakemus
  • Luottohäiriömerkintä
  • Aikaisemmassa takaisinmaksussa esiintynyt ongelmia
  • Riskiarvio estää luoton myöntämisen
Miten SaldoLimiitin luottoraja määräytyy?
Limiitti myöntää 2000 euron jatkuvaluonteisia lainoja. Myönnettävän lainan määrän määrittää yrityksemme riskiarvio, joka tehdään jokaisen lainanhakijan kohdalla.
Kuinka nopeasti rahat ovat tilillä?
Nostosi maksetaan aina kello 7 – 23 välisenä aikana viipymättä eli noston pitäisi näkyä tilillä alle 15 minuutin sisällä.

Mikäli käytössäsi on S-Pankin tai Ålandsbankenin tili rahat siirretään aina tilillesi 1 - 2 pankkipäivän kuluessa.

Milloin nostoja voi tehdä?
Nostot voit tehdä koska vain, lähes missä vain. Lainapalvelumme on aina avoinna ja rahojen siirto tileille tapahtuu 24h vuorokaudessa, kun sinulla on voimassa oleva sopimus.
Nostin viime viikolla 150 €, voinko nostaa tänään lisää?
Voit tehdä nostoja oman tarpeesi mukaan, mikäli luottorajasi ei ylity. Nosto voi epäonnistua mikäli yrityksemme riskiarvio estää noston tekemisen tai laskusi on myöhässä.
Miksi tekemäni nosto ei onnistunutkaan?
Nosto voi epäonnistua, mikäli sinulla on edellinen lasku maksamatta, luottorajasi on täynnä tai nostoviesti on virheellinen. Tekstiviestillä tehty nosto kannattaa tarkistaa, että se on muodossa SALDO SUMMA eli esimerkiksi SALDO 250. Tekstiviestin voit lähettää numeroon 16520.
Tein noston tekstiviestillä, mutta en saa vastausta?
Tekstiviesteissä saattaa olla joskus jonkin verran viivettä. Mutta mikäli et saa vastausta hetken kuluttua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voinko käyttää lainahakemuksessa samaa tiliä kuin puolisoni?
Samaa tilinumeroa ei voi käyttää useampi henkilö. Hakemus hylätään ja nostot estetään, mikäli tilinumero on toisenkin asiakkaan tiedoissa.