• +
    Miksi sain puhelimeeni varmistuskoodin vaikka en ole hakenut lainaa?
  • Todennäköisin syy tähän on inhimillinen virhe eli yksinkertainen näppäilyvirhe. Lainahakemusta täyttänyt asiakkaamme on epähuomiossa näppäillyt oman puhelinnumeronsa väärin lainaa hakiessaan. Kyseinen varmistuskoodi lähetetään lainaa hakevalle asiakkaalle, kun hän aloittaa hakemuksen täyttämisen.

    Jos kuitenkin epäilet, että tiedoillasi on otettu lainaa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka voi tarkistaa tilanteen ja neuvoo sinua mahdollisissa jatkotoimenpiteissä.

  • +
    Sivuillanne on maininta lisäpalveluista, mistä tiedän mitä lisäpalveluita minulla on?
  • Kaikki käytössäsi olevat lisäpalvelut löydät Omilta sivuiltasi välilehdeltä ”Lisäpalvelut”. Lisäpalveluiden käyttöä koskevat ehdot löytyvät lainasopimuksestasi ja niiden hinnat mainitaan Lisäpalvelut-sivulla verkkosivuillamme.

    Lisäpalveluiden käyttöä voidaan rajoittaa esimerkiksi siten, että lyhennysvapaata ja maksuvapaata kuukautta ei voi valita peräkkäisinä ajanjaksoina. Myös laskujen tulee olla ajantasalla, jotta lisäpalveluiden käyttö on mahdollista. Myös yrityksemme riskiarvio saattaa tilapäisesti estää lisäpalveluiden käyttämisen.

  • +
    Voinko saada laskun sähköpostilla?
  • Voit valita lainahakemusta täyttäessäsi, mitä laskutustapaa haluat käyttää. Voit vaihtaa laskutustapaa myös myöhemmin Omien sivujesi kautta käyttämällä maksullista lisäpalvelua. Jos valitset sähköpostilaskun, muista myös vahvistaa antamasi sähköpostiosoite. Tee tämä viimeistään kun kirjaudut ensimmäistä kertaa Omille sivuillesi. Mikäli sähköpostia ei vahvisteta, lähetetään laskut postitse. Huomautuslaskut ja luoton irtisanomista koskevat laskut lähetetään aina myös postitse, haluamme varmistaa, että myöhässä olevaa erää koskeva ilmoitus varmasti tavoittaa asiakkaan.

  • +
    Maksaako avoinna oleva sopimus jotain?
  • Voimassa oleva sopimus ei aiheuta sinulle kuluja, kun avointa lainaa ei ole tai tiliä ei käytetä. Kuluja voi syntyä vain, mikäli lainaa on avoinna ja tiliä käytetään.

  • +
    Voinko hoitaa toisen henkilön laina-asiaa?
  • Toisen henkilön laina- ja laskutusasioiden hoitamiseen tarvitaan lainanottajan lupa. Sinulla tulee olla valtakirja tai lainanottajan tulee antaa valtuutus puhelimitse, jotta tietoja voidaan antaa.

  • +
    Mitä teen jos en haluakaan lainasopimusta?
  • Lainasopimuksen voit perua 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen solmimispäivämäärästä. Jos siis haluat peruuttaa sopimuksen, tarkista sopimuksesi solmimisajankohta.

    Peruutuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme kirjallisesti (postitse tai sähköpostilla). Ilmoituksessa tulee olla selvästi mainittuna, koska haluat maksaa jo nostetut summat takaisin, asiakaspalvelumme voi tällöin laskea sinulle maksettavan summan. Maksu tulee suorittaa viimeistään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta.

    Jos lainasopimuksesi on ollut voimassa jo pidempää, ei sopimusta ja tehtyjä nostoja voi perua. Yksittäisten nostojen peruminen ei ole mahdollista.

    Kun sopimus on peruttu, uusien nostojen tekeminen ei ole enää mahdollista, ja kun vaadittu maksu on kirjautunut meille, sopimus päätetään.

  • +
    Miten saan itselleni lainakiellon?
  • Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja pyytää lainakieltoa. Pyynnön jälkeen et voi enää käyttää palveluamme eikä asetettua kieltoa voi enää poistaa.

  • +
    Miten saan estettyä markkinointiviestit?
  • Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja pyytää markkinointikieltoa. Voit myös asettaa markkinointikiellon itse Omilla sivuillasi.

  • +
    Mitä asiakaspalveluun soittaminen maksaa?
  • Matkapuhelinverkosta soittaminen maksaa 8,35snt+17,17snt/min. Kiinteästä verkosta soittaminen maksaa 8,35snt+6,00snt/min. Kaikki puhelumme nauhoitetaan. Tekstiviestipalvelumme on ilmainen.

Aloita valitsemalla nostosummasi

100 €
2 000 €

Ensimmäinen eräpäiväsi on 24.04.2017

Luottotyyppi: 2000 € tai 500 € jatkuva laina. Lainan nostopalkkio alk. 5,0 % + 9,90 €, nimelliskorko alk. 24 %. Esimerkki luoton takaisinmaksusta: 1500 € nostolle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 56,23 % ja luoton arvioitu kokonaiskustannus 1894 € mikäli asiakas nostaa kerralla 1500 € ja maksaa sen takaisin 12 kk-erässä. Todellinen vuosikorko min. 49,77 %, max. 131,66 %. Lainan maksuaika: min. 3kk ja max. 30kk maksettaessa minimilyhennyksin.

Kertamaksu

TAI

Erämaksu

* Esimerkki maksusta
Hakemuksen tekeminen kestää vain minuutin ja saat luottopäätöksen heti.

Kertamaksu

TAI

Erämaksu

* Esimerkki maksusta
Hakemuksen tekeminen kestää vain minuutin ja saat luottopäätöksen heti.

Ensimmäinen eräpäiväsi on 24.04.2017

Luottotyyppi: 2000 € tai 500 € jatkuva laina. Lainan nostopalkkio alk. 5,0 % + 9,90 €, nimelliskorko alk. 24 %. Esimerkki luoton takaisinmaksusta: 1500 € nostolle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 56,23 % ja luoton arvioitu kokonaiskustannus 1894 € mikäli asiakas nostaa kerralla 1500 € ja maksaa sen takaisin 12 kk-erässä. Todellinen vuosikorko min. 49,77 %, max. 131,66 %. Lainan maksuaika: min. 3kk ja max. 30kk maksettaessa minimilyhennyksin.

facebook twitter
instagram youtube