• +
    Miten #perjantaikisanne Facebookissa toimii?
  • Facebookissa järjestämämme #perjantaikisa on lähes viikottain järjestettävä kisa/arvonta, johon voit osallistua Limiitti.fi:n Facebook-sivulla. Osallistumiseen riittää #perjantaikisa-julkaisuun reagoiminen. #perjantakisan palkinto on jokaisessa kisassa erilainen, joten kannattaa seurata meitä Facebookissa! #perjantaikisan sääntöihin pääset tästä: #perjantaikisan säännöt.

  • +
    Mikä on Joustolaskupalvelu?
  • Kun Joustolaskua on osa lainatiliäsi, voit maksaa sen kautta laskujasi suoraan ilman erillistä tilisiirtoa ensin omalle tilillesi. Joustolaskupalvelu voidaan myöntää myös erillisenä palveluna ilman lainatiliä eli mahdollisuutta rahanostoihin. Tällöin sinulla on Joustolaskumaksupalvelutili 500€ luottovaralla laskujen maksua varten.

    Joustolaskua voit käyttää apunasi, kun useampi lasku erääntyy samanaikaisesti, haluat käyttää pankkitilisi rahat muuhun tarkoitukseen tai yksittäinen isompi lasku heilauttaa kuukausibudjettiasi. Joustolaskua on helppo käyttää, syötät vain maksamasi laskun tiedot järjestelmäämme. Huomioi, että Joustolaskun kautta ei voi tehdä tilisiirtoja yksityishenkilöiden tileille ja ilman maksuviitettä olevia maksuja palvelun kautta ei ole mahdollista tehdä.

    Lisää Joustolaskusta voit katsoa Joustolasku-sivultamme.

  • +
    Sivuillanne on maininta lisäpalveluista, mistä tiedän mitä lisäpalveluita minulla on?
  • Kaikki käytössäsi olevat lisäpalvelut löydät Omilta sivuiltasi välilehdeltä ”Lisäpalvelut”. Lisäpalveluiden käyttöä koskevat ehdot löytyvät lainasopimuksestasi ja niiden hinnat mainitaan Lisäpalvelut-sivulla verkkosivuillamme.

    Lisäpalveluiden käyttöä voidaan rajoittaa esimerkiksi siten, että lyhennysvapaata ja maksuvapaata kuukautta ei voi valita peräkkäisinä ajanjaksoina. Myös laskujen tulee olla ajantasalla, jotta lisäpalveluiden käyttö on mahdollista. Myös yrityksemme riskiarvio saattaa tilapäisesti estää lisäpalveluiden käyttämisen.

  • +
    Voinko saada laskun sähköpostilla?
  • Voit valita lainahakemusta täyttäessäsi, mitä laskutustapaa haluat käyttää. Voit vaihtaa laskutustapaa myös myöhemmin Omien sivujesi kautta käyttämällä maksullista lisäpalvelua. Jos valitset sähköpostilaskun, muista myös vahvistaa antamasi sähköpostiosoite. Tee tämä viimeistään kun kirjaudut ensimmäistä kertaa Omille sivuillesi. Mikäli sähköpostia ei vahvisteta, lähetetään laskut postitse. Huomautuslaskut ja luoton irtisanomista koskevat laskut lähetetään aina myös postitse, haluamme varmistaa, että myöhässä olevaa erää koskeva ilmoitus varmasti tavoittaa asiakkaan.

  • +
    Maksaako avoinna oleva sopimus jotain?
  • Voimassa oleva sopimus ei aiheuta sinulle kuluja, kun avointa lainaa ei ole tai tiliä ei käytetä. Kuluja voi syntyä vain, mikäli lainaa on avoinna ja tiliä käytetään.

  • +
    Voinko hoitaa toisen henkilön laina-asiaa?
  • Toisen henkilön laina- ja laskutusasioiden hoitamiseen tarvitaan lainanottajan lupa. Sinulla tulee olla valtakirja tai lainanottajan tulee antaa valtuutus puhelimitse, jotta tietoja voidaan antaa.

  • +
    Mikä on PIN-koodi ja miten sellaisen voin saada?
  • PIN-koodi on avain tilillesi. PIN-koodin avulla teet tekstiviestinostot sekä kirjaudut Omille sivuillesi tai mobiilisovellukseen. Jos olet hukannut PIN-koodisi, voit kirjautua Omille sivuillesi verkkopankkitunnuksillasi, jolloin sinulle toimitetaan PIN-koodisi uudelleen.

  • +
    Mitä teen jos en haluakaan lainasopimusta?
  • Lainasopimuksen voit perua 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen solmimispäivämäärästä. Jos siis haluat peruuttaa sopimuksen, tarkista sopimuksesi solmimisajankohta.

    Peruutuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme kirjallisesti (postitse tai sähköpostilla). Ilmoituksessa tulee olla selvästi mainittuna, koska haluat maksaa jo nostetut summat takaisin, asiakaspalvelumme voi tällöin laskea sinulle maksettavan summan. Maksu tulee suorittaa viimeistään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta.

    Jos lainasopimuksesi on ollut voimassa jo pidempää, ei sopimusta ja tehtyjä nostoja voi perua. Yksittäisten nostojen peruminen ei ole mahdollista.

    Kun sopimus on peruttu, uusien nostojen tekeminen ei ole enää mahdollista, ja kun vaadittu maksu on kirjautunut meille, sopimus päätetään.

  • +
    Miten saan itselleni lainakiellon?
  • Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja pyytää lainakieltoa. Pyynnön jälkeen et voi enää käyttää palveluamme eikä asetettua kieltoa voi enää poistaa.

  • +
    Miten saan estettyä markkinointiviestit?
  • Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja pyytää markkinointikieltoa. Voit myös asettaa markkinointikiellon itse Omilla sivuillasi.

  • +
    Mitä asiakaspalveluun soittaminen maksaa?
  • Matkapuhelinverkosta soittaminen maksaa 8,35snt+17,17snt/min. Kiinteästä verkosta soittaminen maksaa 8,35snt+6,00snt/min. Kaikki puhelumme nauhoitetaan. Tekstiviestipalvelumme on ilmainen.

PALJONKO HALUAT NOSTAA LUOTOLTASI?


100€
2000€
TAI

KERTAMAKSU

92€


  • Korko 0%
  • Nostokulu 300
  • Maksat vain siitä mitä nostat
  • Maksuaikaa jopa 45 päivää
  • Ensimmäinen eräpäivä 31.1.2017
TAI

ERÄMAKSU

92€ /kk


  • Korko 0% ensimmäiseen eräpäivään saakka
  • Nostokulu 300
  • Jatkuva luotto
  • Selkeät ja edulliset kuukausierät, 2000 € lainalimiitin erä aina 50-250 €
  • Ensimmäinen eräpäivä 31.1.2017
facebook twitter
instagram youtube
Limiitti.fi on toistaiseksi voimassa oleva jatkuva luotto jopa 3.000 € luottorajalla. Luoton kulut ovat nostopalkkio 15 % ja vuotuinen nimelliskorko 60 %. Todellinen vuosikorko 3000,00€ lainalle on 97,81 %, kun laina nostetaan kerralla ja maksetaan takaisin 12 kuukauden aikana. Laina ja lainakustannukset yhteensä 4258,50 €. Luoton maksimimaksuaika on 30 kk.