Sivuillanne on maininta lisäpalveluista, mistä tiedän mitä lisäpalveluita minulla on? Kaikki käytössäsi olevat lisäpalvelut löydät Omilta sivuiltasi välilehdeltä ”Lisäpalvelut”. Lisäpalveluiden käyttöä koskevat ehdot löytyvät lainasopimuksestasi ja niiden hinnat mainitaan Lisäpalvelut-sivulla verkkosivuillamme.

Lisäpalveluiden käyttöä voidaan rajoittaa esimerkiksi siten, että lyhennysvapaata ja maksuvapaata kuukautta ei voi valita peräkkäisinä ajanjaksoina. Myös laskujen tulee olla ajantasalla, jotta lisäpalveluiden käyttö on mahdollista. Myös yrityksemme riskiarvio saattaa tilapäisesti estää lisäpalveluiden käyttämisen.

]]>
Voinko saada laskun sähköpostilla? Voit valita lainahakemusta täyttäessäsi, mitä laskutustapaa haluat käyttää. Voit vaihtaa laskutustapaa myös myöhemmin Omien sivujesi kautta käyttämällä maksullista lisäpalvelua. Jos valitset sähköpostilaskun, muista myös vahvistaa antamasi sähköpostiosoite. Tee tämä viimeistään kun kirjaudut ensimmäistä kertaa Omille sivuillesi. Mikäli sähköpostia ei vahvisteta, lähetetään laskut postitse. Huomautuslaskut ja luoton irtisanomista koskevat laskut lähetetään aina myös postitse, haluamme varmistaa, että myöhässä olevaa erää koskeva ilmoitus varmasti tavoittaa asiakkaan.

]]>
Maksaako avoinna oleva sopimus jotain? Voimassa oleva sopimus ei aiheuta sinulle kuluja, kun avointa lainaa ei ole tai tiliä ei käytetä. Kuluja voi syntyä vain, mikäli lainaa on avoinna ja tiliä käytetään.

]]>
Mitä jos haluan maksaa lainan kerralla takaisin? Jos haluat maksaa koko lainasi kerralla, mieti ensin valmiiksi maksulle päivämäärä. Tarkka maksupäivämäärä tarvitaan koron laskemista varten. Kun maksupäivä on selvillä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka laskee sinulle oikean summan valmiiksi.

Voit myös tarkistaa maksettavan summan määrän maksupäivänä Omilta sivuiltasi ja suorittaa maksun suoraan Omien sivujesi kautta samalla.

]]>
Kuka voi saada lainaa? Laina voidaan myöntää 18 vuotta täyttäneelle henkilöille, joka on hoitanut raha-asiansa moitteettomasti. Hakijalla ei saa olla luottohäiriömerkintää ja  hänellä on oltava vakituinen kotiosoite Suomessa sekä suomalainen pankkitili. Lopullisen lainapäätöksen saa täyttämällä lainahakemuksen Limiitti-palvelussa.

]]>
Miten lainaa haetaan? Hae lainaa täyttämällä lainahakemus verkkosivuillamme. Aloita etusivulta valitsemalla haluamasi ensinoston määrä ja siirry täyttämään lainahakemus. Lainahakemuksesi päätteeksi voit valita nostosi ajankohdan. Mikäli haluat noston heti tilillesi, käytä pikanostoa, josta veloitetaan pikanostokulu. Myös 6 h viiveellä maksettavasta nostosta veloitetaan pikanostokulu. Voit tarkistaa kulut hinnastosta. 48 h viiveellä maksettavasta nostosta veloitetaan vain perusnostokulu.

Jos sinulla on jo sopimus, voit nostaa rahaa joko verkkopalvelussamme kirjautumalla Omille sivuillesi tai lähettämällä viestin NOSTO SUMMA 16520 (esim. NOSTO 200 ). Tekstiviestinostot käsitellään aina pikanostoina.

]]>
Miksi minulle ei myönnetty lainaa? Yleisimmät syyt kielteiseen päätökseen ovat:
• Virheellinen hakemus
• Luottohäiriömerkintä
• Aikaisemmassa takaisinmaksussa esiintynyt ongelmia
• Ikä
• Riskiarvio estää luoton myöntämisen

]]>
Miten Limiitin luottoraja määräytyy? Limiitti myöntää sekä 500 euron että 2000 euron jatkuvaluonteisia lainoja. Myönnettävän lainan määrän määrittää yrityksemme riskiarvio, joka tehdään jokaisen lainanhakijan kohdalla.

]]>
Kuinka nopeasti rahat ovat tilillä? Jos valitset pikanoston tai teet noston tekstiviestillä, maksetaan nostosi viipymättä eli noston pitäisi näkyä tilillä noin 15 minuutin sisällä. Lisätietoa nopeasta lainapalvelustamme löydät täältä. Omilta sivuilta tehdyt nostot voidaan pikanoston lisäksi ajoittaa 6 h tai 48 h viiveellä maksettaviksi. Ålandsbankenin tileille rahat siirretään 1-3 arkipäivän kuluessa.

]]>
Milloin nostoja voi tehdä? Nostot voit tehdä koska vain, lähes missä vain. Lainapalvelumme on aina avoinna ja rahojen siirto tileille tapahtuu 24h vuorokaudessa.

]]>
Nostin viime viikolla 150,00 euroa, voinko nostaa tänään lisää? Voit tehdä nostoja oman tarpeesi mukaan, mikäli luottorajasi ei ylity. Nosto voi epäonnistua mikäli yrityksemme riskiarvio estää noston tekemisen tai laskusi on myöhässä.

]]>
Miksi tekemäni nosto ei onnistunutkaan? Nosto voi epäonnistua, mikäli sinulla on edellinen lasku maksamatta, luottorajasi on täynnä tai nostoviesti on virheellinen. Tekstiviestillä tehty nosto kannattaa tarkistaa, että se on muodossa NOSTO SUMMA eli esimerkiksi NOSTO 250. Tekstiviestin voit lähettää numeroon 16520.

]]>
Tein noston tekstiviestillä, mutta en saa vastausta? Tekstiviesteissä saattaa olla joskus jonkin verran viivettä. Mutta mikäli et saa vastausta hetken kuluttua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

]]>
Voinko käyttää lainahakemuksessa samaa tiliä kuin puolisoni? Samaa tilinumeroa ei voi käyttää useampi henkilö. Hakemus hylätään ja nostot estetään, mikäli tilinumero on toisenkin asiakkaan tiedoissa.

]]>
Maksoin ennen laskun saapumista kuukausieräni, pitääkö minun maksaa nyt saamani lasku? Edellinen laskutuskausi päättyy aina 14 vuorokautta ennen eräpäivää. Laskutuskauden päättymistä ennen tehdyt suoritukset lyhentävät avointa lainaa, mutta eivät kuittaa seuraavaksi erääntyvää erää. Jos suorituksesi kirjautuminen mietityttää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

]]>
En ole saanut laskua, mitä teen? Pitääkö lasku silti maksaa? Kyllä, lasku pitää maksaa. Sinun tulee olla omatoimisesti yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 010 219 5500 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@limiitti.fi, jos huomaat että lasku on kadonnut tai jäänyt saapumatta. Mikäli käytät Gmail-osoitetta, tarkista ensin kaikki sähköpostisi lokerot. Laskusi on saattanut päätyä esimerkiksi Roskaposti-lokeroon eikä Ensisijaisiin posteihisi.

Tiesithän, että Omilta sivuiltasi voit aina tarkistaa laskusi maksutiedot sekä eräpäivän ja myös maksaa laskusi.

]]>
Olen maksanut Omat tiedot -sivujen kautta, mutta suoritukseni ei näy tiedoissani? Maksun kirjautuminen riippuu henkilökohtaisesta luottosopimuksestasi. Omien sivujen kautta tehty nosto voi kirjautua viipymättä tai 1-2 arkipäivän kuluessa. Jos maksusi on myöhässä voit myös lunastaa pikakäsittelyä koskevan lisäpalvelun, mikäli pikakäsittely ei kuulu sopimukseesi. Tarkista asia hinnastosta.

]]>
Voinko hoitaa toisen henkilön laina-asiaa? Toisen henkilön laina- ja laskutusasioiden hoitamiseen tarvitaan lainanottajan lupa. Sinulla tulee olla valtakirja tai lainanottajan tulee antaa valtuutus puhelimitse, jotta tietoja voidaan antaa.

]]>
Mitä teen jos en haluakaan lainasopimusta? Lainasopimuksen voit perua 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen solmimispäivämäärästä. Jos siis haluat peruuttaa sopimuksen, tarkista sopimuksesi solmimisajankohta.

Peruutuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme kirjallisesti (postitse tai sähköpostilla). Ilmoituksessa tulee olla selvästi mainittuna, koska haluat maksaa jo nostetut summat takaisin, asiakaspalvelumme voi tällöin laskea sinulle maksettavan summan. Maksu tulee suorittaa viimeistään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta.

Jos lainasopimuksesi on ollut voimassa jo pidempää, ei sopimusta ja tehtyjä nostoja voi perua. Yksittäisten nostojen peruminen ei ole mahdollista.

Kun sopimus on peruttu, uusien nostojen tekeminen ei ole enää mahdollista, ja kun vaadittu maksu on kirjautunut meille, sopimus päätetään.

]]>
Miten saan itselleni lainakiellon? Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@limiitti.fi ja pyytää lainakieltoa. Pyynnön jälkeen et voi enää käyttää palveluamme eikä asetettua kieltoa voi enää poistaa.

]]>
Miten saan estettyä markkinointiviestit? Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@limiitti.fi ja pyytää markkinointikieltoa. Voit myös asettaa markkinointikiellon itse Omilla sivuillasi.

]]>
Minulla on maksuvaikeuksia, mitä voin tehdä? Ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. Mietitään yhdessä, mitä asialle voidaan tehdä. Voit myös tarkistaa käytössäsi olevat Lisäpalvelut, joista saattaa olla apua tilapäisissä maksuvaikeuksissa. Lisäpalvelut näet Omilta sivuiltasi.

]]>
Mitä asiakaspalveluun soittaminen maksaa? Matkapuhelinverkosta soittaminen maksaa 8,35snt+17,17snt/min. Kiinteästä verkosta soittaminen maksaa 8,35snt+6,00snt/min. Kaikki puhelumme nauhoitetaan. Tekstiviestipalvelumme on ilmainen.

]]>